Chì sò i Tapes Cumuni Aduprati in l'Industria di Imballaggi?

A cinta hè un cunsumu cumuni per l'imballaggi è l'imprese di stampa. Diversi tipi di nastri sò necessarii in i prucessi di unione di fili di cartone, incollatura di piastra, spolveratura di stampa, punzonatrice, sigillatura è imballaggio per risponde à i bisogni di i rispettivi scenarii. Una scatula di cartone o cartone ùn pò micca esse fatta senza l'implicazione di diverse cinta.

Tipi di nastri comunemente usati in l'industria di l'imballaggi ondulati.

Cinta di fibra

Introduzione: A cinta di fibra hè fatta di PET cum'è u materiale di basa, rinfurzata internamente cù filu di fibra di poliester, è rivestita cù un adesivu speciale sensitivu à a pressione. E so caratteristiche principali sò una forte forza di rottura, una eccellente resistenza à l'abrasione è à l'umidità, è una strata adesiva unica sensibile à a pressione cun un'eccellente aderenza durable è pruprietà speciale per scuntrà una varietà di usi.

Industria 1

Usi: Generalmente utilizatu per l'imballaggio di lavatrici, frigoriferi, congelatori, mobili di metallo è di legnu, è altri apparecchi di casa, trasportu in scatuli di cartone, articuli di imballaggio, etc., per migliurà a resistenza à l'abrasione è l'umidità di scatuli di cartone, prutegge cusì i prudutti. Incidentally, a cinta di fibra di doppia faccia hè più adattata per i prudutti di gomma.

Cinta di tela

Panoramica di u produttu: A cinta di tela hè un materiale compositu termale basatu in polietilene è fibre di gasa. Hè rivestitu cù adesivu sinteticu d'alta viscosità, chì hà una forte forza di peeling, forza di trazione, resistenza di grassu, resistenza à l'invechjamentu, resistenza à a temperatura, resistenza à l'acqua è resistenza à a corrosione, è hè una cinta d'alta viscosità cù una forte aderenza.

Industria 2

Usi: A cinta di tela hè principalmente aduprata per a sigillatura di cartone, cucitura di tappeti, strapping heavy-duty, imballaggio impermeabile, etc. Hè faciule da tagliare. Attualmente utilizatu in l'industria di l'automobile, l'industria di a carta, l'industria elettromeccanica, è ancu in cabine di l'automobile, chassis, armari, è altri posti cù boni misure impermeabili.

Cinta sigillante

Introduzione: A cinta di sigillatura di scatula, cunnisciuta ancu com'è cinta BOPP, cinta di imballaggio, etc. Hè fattu di polipropilene orientatu biaxialmente BOPP cum'è materiale di basa. Dopu à riscaldamentu è uniformi coating cù emulsione adesivu prissioni-sensibili, tantu ca la furmazione di 8 microns à 30 microns gamma di strata adesivu, a furmazione di u rollu uriginale di cinta BOPP. Hè un pruduttu indispensabile in a vita di l'industria ligera, l'imprese è l'individui.

industria 3

Usi: ① A cinta di sigillatura trasparente hè adattata per imballaggi in cartone, fissazione di pezzi di ricambio, rilegatura di oggetti appuntiti, design artistico, ecc. ③ L'usu di a cinta di stampa è di sigillatura pò micca solu migliurà l'imaghjini di a marca, per i grandi marchi ponu ancu ottene l'effettu di publicità estensiva.

Nastro a doppia faccia

Descrizzione di u produttu: A cinta à doppia faccia hè una cinta laminata fatta di carta, tela è film plasticu, è poi rivestita uniformemente cù adesivu elasticu sensible à a pressione o resina adesivu sensible à a pressione nantu à i sustrati sopra. Hè custituitu da sustrato, adesivu, carta liberata (film), o carta d'oliu di silicone. E proprietà adesive ponu esse divise in nastri a base di solventi (nastri a doppia rivestimentu à base d'oliu), nastri basati in emulsioni (nastri a doppia rivestimentu à base d'acqua), nastri di fusione in caldo, nastri di calandratura è nastri di reazione.

Industria 4

Usi: A cinta adesiva bifaccia hè di solitu usata per fà carta, scatuli di culore, pelle, targhette, cartoleria, elettronica, trim automobilisticu, posizionamentu di pasta artigianale, etc. Frà elli, a cinta adhesiva hot melt hè soprattuttu utilizata per stickers, cartoleria. , uffiziu, è altri aspetti, oliu nastri double-sided hè soprattuttu usatu pi coghju, cuttuni perla, spugna, scarpi finitu, è altri aspetti high-viscosity, ricami nastri doppia faccia hè soprattuttu usatu pi ricami urdinatore.

Nastro di carta kraft

Introduzione di u produttu: a cinta di carta kraft hè divisa in una cinta di carta kraft umida è una cinta di carta kraft senza acqua, una cinta di carta kraft d'alta temperatura, etc. À mezu à elli, una cinta di carta kraft umida cù carta kraft cum'è sustrato, cù amidu mudificatu cum'è adesivu. manifattura, deve esse acqua per pruduce appiccicosa. Cinta di carta kraft senza acqua à carta kraft senior cum'è sustrato, rivestita cù un adesivu termale.

Industria 5

Usi: u nastro di carta Kraft hè principarmenti utilizatu in i campi industriali, di quale a cinta di carta kraft bagnata pò prevene un sealing, hà una viscosità alta, adattata per sigillare cartoni d'esportazione o copre scrittura di cartone, nastro di carta kraft senza acqua.


Tempu di pubblicazione: 25-oct-2022